Oldtimer Meeting op Mandes Circuit Ingelmunster t.v.v. Kloen
Statische oldtimermeeting vanaf 10.00 uur tot 17u op zaterdag 13 juni 2026 op het legendarische Mandescircuit te Ingelmunster.
Iedereen is van harte welkom, inkom gratis.
De meeting wordt gehouden ten voordele van vzw Kloen die een lach tovert op elk gezicht, en heel speciaal op dit van het zieke kind.
Op het terrein is er een pop-up bar en 'Beste Frietjes' verzorgt er de catering. Je kan er ook genieten van een heerlijke wafel of een ijsje.
Muzikale omlijsting: de Retro Guys.
De opbrengst van deze meeting wordt integraal aan vzw Kloen geschonken.
Met Kloen voelen we ons héél dankbaar!
http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-evenementen/20738-benefietmeeting-mandes/

